Dag 13 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Keje

07 Juli 2016 | Canada, Kamloops

Vandaag gaan we lekker rustig aan doen, althans dat is mijn bedoeling. papa heeft een route naar een of andere waterval gekregen van Martina en wil deze graag bewandelen. Eerst gaan we voetbal kijken. Wat bij jullie om 2100 wordt uitgezonden is hier om 1200. Breekt zo lekker de dag. Na de voetbal maak ik papa voor de tweede keer genadeloos in met tafelvoetbal. We trekken onze wandelschoenen aan(ik i.i.g. wel, papa zijn gewone want die lopen zo lekker). We lopen volgens de instructie van Martina en komen er al snel achter dat dit meer een survivalpad is dan een wandelroute. We zijn een eind gekomen maar hebben de top niet bereikt. Weer beneden aangekomen is het tijd voor een ijsje. We bestellen weer wat hout en maken opnieuw een mooi vuurtje. 's Avond kijken we nog even naar de honkbal op de veranda en gaan mooi op tijd weer naar bed. Morgen staat de langstdurende reis met de camper op het programma.