Dag 12 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Keje

06 Juli 2016 | Canada, Kamloops

We maken eigenlijk niet zo veel mee deze dagen en genieten van de dingen die je zoal op camping doet: bbqen, lezen, bier drinken etc. We rijden vandaag richting Kamloops. Een wat grotere stad waarvan wij dachten dat er wel wat te beleven zou zijn. Niet dus. Na een rondje door het centrum hebben gereden zetten we koers naar een supermarkt en slaan voor de resterende dagen eten voor op de bbq en nog wat dingen in. Voor op de bbq hebben we maiskolven, spareribs, kipsspiesjes, hamburgers en worstjes. Meer dan genoeg ook. Dus mochten we op een volgende camping lastig worden gevallen door een beer oid hebben we genoeg om hem af te leiden of evt te laten mee eten. We checken in op de camping die wordt gerund door Martine, ze is van Duits-Poolse afkomst en hecht veel waarde aan de natuur, met in het bijzonder het scheiden van het afval. Nou wordt Edwin van weinig dingen nog gelukkiger dan de hele dag afval scheiden. en was dit een camping naar zijn hart. We kopen hout, maken een mooi kampvuur en zetten de bbq aan. Edwin kan het niet laten om om de 5 minuten te zeggen dat hij goed kampvuurtjes kan maken. Nou is het verhaal dat ik over het algemeen hier het kampvuur aanmaak en hij af en toe een blokje erop gooit. Het is in ieder geval een mooi vuur. We wachten tot het is uitgebrand en gaan naar bed.