Dag 9 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Keje

03 Juli 2016 | Canada, Jasper Park Lodge

We worden voor het eerst deze reis wakker van de regen, het is in de nacht ook flink afgekoeld dus de korte broek en t-shirt maken ruimte voor de joggingsbroek met fleecetrui. Na een paar uur keihard regenen klaart het op en rijden we richting de Miette Hot Springs. Zwembaden gevuld met water uit de bergen verwarmd tot ongeveer 40 graden. Klinkt in theorie natuurlijk heerlijk. In de praktijk zit je er als een haring in een ton en toen moet de rij bestaande uit minimaal honderd mensen er ook nog bij in. Ik besluit om dit maar te laten varen en bij de volgende gelegenheid hier iets eerder naartoe te gaan. We lopen nog even rond en gaan terug naar de camping, waar we eigenlijk de hele dag vrij weinig uitvoeren. Beetje lezen, computeren, voetbalquiz en proberen om een vuurtje te stoken wat niet echt wil lukken vanwege het nogal natte brandhout. Gelukkig is het weer nu wel droog en kan de bbq weer aan. We gaan lekker op tijd in de warme camper zitten want buiten koelt het vroeg alweer aardig af.

• 07 Juli 2016 - 14:09

Marijke:

wat leuk om jullie reis te volgen. Veel plezier nog.

• 08 Juli 2016 - 15:01

Charles:

hallo Edwin en Keje,
    Leuke humorvolle reisverslagen. ( past wel in onze familie )
    Nu jullie zolang op elkaars lip zitten hoop ik wel dat de sfeer goed blijft en jullie geen wurgneigingen krijgen haha
    Ik blijf jullie volgen.

groet en x Charles