Dag 19 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Keje

13 Juli 2016 | Canada, Victoria

Vandaag gaan we langs bij onze oude bekenden waar we in 2012 zijn geweest. De Canadian Scottish Regiment, waar Edwin nog veel contact mee heeft ivm zijn werk op de Canadese Begraafplaats in Holten. Ze praten over verschillende archiefstukken en andere gegevens van in Nederland gesneuvelde Canadese soldaten. Daarna zijn we van plan om naar het Royal BC museum te gaan vlakbij de haven. Alleen is het weer zo goed dat we maar besluiten om deze middag op het terras te zitten, we waren immers een paar jaar geleden ook al in het museum geweest. En eigenlijk hebben we toen de rest van Victoria ook wel gezien. ´s Avonds eten we bij de vliegende otter. Een prachtig restaurant met uitzicht over de haven waar de watervliegtuigen opstijgen en landen.