Dag 14 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Keje

08 Juli 2016 | Canada, Whistler

Vandaag rijden we wat betreft tijd het verst. Van Kamloops naar Whistler. Ongeveer 300 km maar wel dwars door de bergen met de nodige slingers in de weg. We nemen afscheid van Martina en rijden eigenlijk in een streep richting Whistler, iets ervoor stoppen we nog even voor een lunch bij The Pony pub en checken eind van de middag in op onze camping. Hier is het op het moment van aankomen enorm slecht weer, later klaart het op en kan gelukkig de bbq weer aan. Daarna nog wat lezen, informatie opzoeken op de computer, en op tijd naar bed om de volgende dag met de Peak 2 Peak gondola te gaan. Een gondel die is opgenomen in het Guiness Book of Records, omdat die op zijn beste punt 500 meter van de grond af zit. Iets waar Papa zich al vanaf het begin enorm op verheugd.