Dag 10&11 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu Dag 10&11 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu

Dag 10&11

Door: Keje

04 Juli 2016 | Canada, Jasper Park Lodge

Vandaag rijden we van Jasper naar Clearwater. Zo'n 320 km. Zo langzamerhand zijn we gewend aan de lange afstanden en rij je ze een stuk makkelijker. Onderweg nog eventjes gestopt bij een wegrestaurant voor de lunch. Daarna ineen keer doorgereden naar de Camping. Prima camping, lekker rustig, verwarmd zwembad en enorm kutweer. Dat wordt dus binnenzitten. Edwins bed wordt snel weer omgetoverd tot zitlounge en er word dus voor de verandering ook binnen gekookt. Nog snel een duik in het zwembad en de dag zit er al weer op. De volgende dag is het tijd voor een potje internationale camping sport nummer 1, midgetgolfen. Edwin wordt natuurlijk enorm ingemaakt, en ik sla zelfs met ogen dicht een hole in one. Vandaag is het weer wel iets beter maar ik besluit de dag te gebruiken om flink te computeren, ik heb immers een paar dagen geen internet gehad en loop een beetje achter met de reisverslagen waar jullie allemaal zo hoopvol op zitten te wachten. Edwin zit als een soort beveiliger op zijn campingstoel iedereen in de gaten te houden die de camping binnenkomt. Hier maakt hij ook voor het eerst kennis met een stuk of 15 lokale muggen. 's Avond steken we een kampvuurtje aan met hout wat de vorige kampeerders hebben laten liggen.