Dag 6 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Edwinkeje - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Keje

30 Juni 2016 | Canada, Revelstoke

We beginnen de dag zoals gewoonlijk, met een ontbijtje op de picknicktafel alvorens we onze reis naar Revelstoke beginnen. Onderweg slaan we ergens willekeurig af en komen bij min of meer per ongeluk bij een prachtig meer. We zetten de camper op de parkeerplaats neer en lopen naar beneden, papa via het pad, ik dwars door het bos in een streep omdat dat een stuk korter is. Beneden aangekomen hebben we allebei snel sjans. Edwin met een meisje die aan kinderen visles geeft, en ik met een hertje wat me tot een paar meter dichtbij liet komen om daar supermooie foto's van te maken. We lopen weer terug naar boven en vervolgen de trip richting Revelstoke. Na 2 uur rijden hebben we honger en doen we een ouderwetse picknick met uitzicht over een meer met boterhammen met kaas, Nutella en als afsluiter een grote watermeloen. Onderweg naar Revelstoke komen we een zogenaamde suspension bridge tegen(een hangbrug die erg wiebelt) waar ik Edwin verplicht om te poseren midden op de brug. Met zwetende handen hield hij zijn pose net lang genoeg vol voor een goede foto. We rijden door naar Revelstoke en nemen nog een kijkje bij de Revelstoke Dam, een enorme stuwdam. Het bezoekerscentrum is helaas al gesloten maar we mogen nog wel bovenop een kijkje nemen. Aangekomen op de camping zetten we voor het eerst de bbq aan en genieten van de laatste zon. Dat genieten duurde ongeveer 10 minuten omdat de muggen in grote getale aanwezig zijn op de camping en het nogal op mij hebben gemunt. Ik lees achterop de gebruiksaanwijzing van de antimuggenspray dat die bedoelt is voor West-Europese muggen. Daar hebben de Canadese muggen dus schijt aan. We gaan dus maar naar binnen en gaan weer redelijk op tijd naar bed.

• 05 Juli 2016 - 09:55

Erwin:

waar zijn de foto´s keje?
    groetn uut 'Attem